Ads 468x60px

środa, 11 września 2013

Animacja Angry Birds Star Wars 2 dołącz do "Pork Side"

No i znów zaległości z powodu długiego nie pisania i to wszystko spowodowane po prostu szkołą, ponieważ jestem już w szkole ponadgimnazjalnej mam więcej nauki, lekcji i dodatkowo mam na popołudnie i wracam wieczorem, dlatego też będę teraz rzadziej pisał posty ale będę starał się wszystko nadrabiać ponieważ nie chcę zamykać tego bloga, ale teraz przejdźmy już do rzeczy.

Angry Birds Star Wars 2 będzie miało swoją premierę już 19 września, a nowości o tej nowej aplikacji jest już bardzo dużo, dobrym pomysłem jest to że będziemy mogli grać po stronie świń pojawiła się nawet specjalna informacja która przekonuje aby gracze przeszli na stronę Pork Side
                                                            

                                                           Animacja jest bardzo humorystyczna i to chyba pierwszy raz gdzie świnie przemawiają ludzkim głosem w jakiejś animacji, pojawił się również filmik jakby za kulisami tworzenia tej animacji.
          
                                                           Mi się bardzo podobała ta animacja i oby coraz więcej takich. Następny post postaram się napisać jeszcze dziś i przedstawię w nim bohaterów Angry Birds Star Wars 2
                                                                           

0 komentarze:

Prześlij komentarz