Ads 468x60px

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Aktualizacja Angry Birds Friends Green Day już dostępna


To jest faktycznie maleńka niespodzianka.Kiedy poinformowałem was wcześniej że ROVIO będzie miało współpracę z zespołem Green Day pojawiły się 2 różnice.Nie tego oczekiwałem

Czołowa aktualizacja już nadeszła.Zazwyczaj ROVIO zwleka z pomysłem aktualizacji na tydzień lub coś w tym stylu,ale nie tym razem.Zdecydowali zaskoczyć nas dobrze zanim wrzesień nadejdzie.Angry Birds Friends na facebooku otrzymało właśnie nowe muzyczne poziomy.

Ta aktualizacja obejmuje:
-10 nowych poziomów udekorowanych rozrzuconymi gitarami i innymi instrumentami.
-1 złoto "Serce jak granat ręczny" który jest zasadniczym złotym jajkiem.
-Dokładnie jak z "Surf And Turf" użytkownicy mogą wstawiać na facebooka poziomy.Inni mogą w nie grać nawet jak do nich nie doszli.
                                                   
                                                               Wygląd rozdziału
                                                    Wygląd wyboru poziomów
                                                                 Wygląd poziomu 1
                Co myślicie o nowej aktualizacji Angry Birds Friends?       
             Ja spodziewałem się czegoś większego ale nie jest jeszcze tak źle :)
                                                                  
                                                                                          
       

6 komentarze:

Karla . pisze...

Gdzie jest ten złoty granat?

Rrouge pisze...

Złoty granat jest na poziomie trzecim za zielonymi ptakami :)

Daami pisze...

Cześć :)
Wejdź tu (mnóstwo informacji)
Na wierzchu jest coś o aktualizacji Angry Birds Space (opisz)

http://translate.google.com/translate?depth=2&hl=pl&langpair=en|pl&rurl=translate.google.com&twu=1&u=http://www.angrybirdsnest.com/category/walkthroughs/angry-birds-seasons/cherry-blossom-3-star-walkthroughs/

Rrouge pisze...

ja wiem o aktualizacji angry birds space i zawsze wchodzę na tą stronę xD angrybirdsnes znam już od samego początku prawie istnienia tej strony.To właśnie z niej zawsze biorę informacje na mojego bloga o aktualizacji angry birds space też wiem ale nie chciało mi się posta pisać na razie :D

Rrouge pisze...

tylko że ja nie wchodze na taką przetłumaczoną bo i tak całkiem dobrze nie tłumaczy.Wolę jak jest angielski a ja sobie sam tłumaczę i zmieniam.Wszystkie informacje na tym blogu są właśnie z tej strony.W końcu to najsławniejsza strona amerykańska o Angry Birds.Prawie każdy ją zna :)

GMP1991 pisze...

mam pytanie W gren day na facebooku jest jakiś tajny kod do wpisania czy mogę wiedzieć gdzie on jest lub jak go zdobyć proszę o odpowiedz na PRIV na moim koncie https://www.facebook.com/profile.php?id=100000430906643&ref=tn_tnmn

Prześlij komentarz