Ads 468x60px

poniedziałek, 15 lipca 2013

Nowiutka Gra Prequel Angry Birds Star Wars Będzie Ogłoszona Dzisiaj

Ostatnio Rovio ogłosiło że w poniedziałek (dzisiaj) 15 lipca ogłosi jakieś informacje o nowiutkiej grze. oto tweet z oficjalnego konta Rovio na Twitterze.

"Dużo nowych ogłoszeń dotyczących nowej gry nadejdą w poniedziałek!"

I jeszcze jedno:

"Nowa gra ogłoszona  w poniedziałek zamieści nasz największy harmonogram charakterów niż kiedykolwiek. Poważnie, to jest olbrzymie."

Jeśli jesteś fanem sprawdzaj blog Rovio.

Obraz na pewno sugeruje że to będzie ogłoszenie związane z Star Wars. Na obrazie możemy zobaczyć Anakina Skywalkera rzucającego złowieszczy cień Darth Vadera. Obraz jest parodią plakatu filmowego od LucasFilms pierwszej części Gwiezdnych Wojen, co sugeruje że nowa aplikacja może być związana z Star Wars Prequel Trylogią.

                                                                         
Jak na razie nie wiem o żadnych informacjach, oprócz tych, mam nadzieję że dzisiaj zgodnie z obietnicą Rovio, pojawią się jakieś dokładne informacje, więc odwiedzajcie blog codziennie aby być na bieżąco :)

2 komentarze:

Minionek ^^ pisze...

Po pierwsze to, jak ty piszesz, patrz czasami jakie błędy robisz: Dużo [...] ogłoszeń [...] nadejdą w poniedziałek

Po drugie wejdź sobie na angrybirds.tumblr.com bo są już zdjęcia i filmy

Rrouge pisze...

wiem o tym ale mam teraz darmowy internet i nie jestem w stanie napisać posta wiem o tym bo codziennie wchodzę na angrybirdsnest a piszę normalnie, ty masz wiele kompleksów jakoś dużo osób czyta mojego bloga, tylko ty widzisz błędy, ha ha, "Dużo nowych ogłoszeń nadejdą w poniedziałek" dobrze napisałem, jak ci sie nie podoba to nie wchodź, nie zależy mi na takim kimś jak ty co tylko krytykuje a sam kompletnie nic nie potrafi i w życiu byś tego co ja nie zrobił, bo nie umiesz ani grafiki ani pisać dobrze, pewnie a na mnie gadasz

Prześlij komentarz