Ads 468x60px

piątek, 14 czerwca 2013

Aktualizacja Bad Piggies Rise and Swine, plus Angry Birds Seasons Abra-Ca-Bacon już dla PC

Mam wspaniałą wiadomość dla użytkowników PC, otóż aktualizacje na PC właśnie zaczynają być nadrabiane, Rovio najwyraźniej miało jakieś problemy z aktualizacjami dla PC ale teraz stara się to nadrabiać.

Bad Piggies

Pierwsza aktualizacja jaka się pojawiła parę dni temu to Bad Piggies które obejmuje pierwsze 15 poziomów rozdziału Rise and Swine.

Aby zaktualizować grę wystarczy normalnie ją odpalić a komunikat o aktualizacji powinien sam wyskoczyć, jeśli informacja o aktualizacji nie wyskakuje trzeba pobrać aktualizację wchodząc tutaj http://cloud.rovio.com/install/pc/download/BadPiggies/.

Angry Birds Seasons

W ten sam dzień wieczorem zostało uaktualnione Angry Birds Seasons do v.3. 3.0, przedstawiając nowy wypełniony portalami i innymi magicznymi przedmiotami rozdział Abra-Ca-Bacon. Rozdział zawiera 30 normalnych poziomów, oraz 3 poziomi premii dla PC, jedno ukryte Złote Jajko, i Duże trzy gwiazdorskie Pałki do żognlowania.

Niestety Rovio przerobiło swój sklep internetowy i nie możemy teraz pobierać stamtąd aktualizacji musimy skorzystać z strony  http://download.angrybirds.com/ i stamtąd pobrać nową wersję, wszystkie wasze rekordy i zdobyte poziomy powinny zostać zachowane jak i pełna wersja.

WAŻNA INFORMACJA 

Po zaktualizowaniu gry Angry Birds Seasons nadal wyskoczyło mi że jest aktualizacja zdziwiłem się ale zaktualizowałem co dziwne pojawiła się aktualizacja świąteczna bez tej najnowszej magicznej, i wszystko zacinało i nie dało się grać, miałem kilka problemów ale udało mi się wszystko naprawić więc jeśli już macie zaktualizowaną wersję jakiejś gry a nadal prosi o aktualizację NIE AKTUALIZUJCIE!

                                                          

Ps: Chcę tylko powiedzieć że bardzo się cieszę że wreszcie pojawiły się aktualizacje na PC i myślę  że już wkrótce pojawią się kolejne.

0 komentarze:

Prześlij komentarz