Ads 468x60px

piątek, 19 października 2012

Nowa Aplikacja "Bad Piggies Książka Kucharska" i partnerstwo z CERN

Aplikacja Złe Świnki Książka Kucharska

Około rok temu, ROVIO wydało książkę w twardej oprawie nazywaną "Bad Piggies Przepisy Jajeczne",w której zamieszczono wiele przepisów z jajek,właśnie pojawiła się  nowa cyfrowa książka na iPada.

kilka informacji o książce:

-To jest aplikacja w pełni wyposażona w AppStore.

-Aplikacja będzie w sprzedaży za 0.99 USD przez ograniczony czas,później 4.99 USD.

-Obejmuje 41 przepisów(książka w twardej oprawie zawierała tylko 20).

-Książka ma wbudowany minutnik,animowane ilustracje i inne bajery ;p
 
-Książka Kucharska jest łatwa w użyciu i przepisy są bardzo łatwe wo zrobienia.

-Możesz również wejść w galerię zdjęć i zobaczyć przepisy na żywo

                                 Ekran Przejściowy Bad Piggies Książka Kucharska
                                                        
                                   Główny Ekran Bad Piggies Książka Kucharska.
                                     Ekran Kwalifikacyjny Bad Pigies Książka Kucharska
                                                      Powodzenia w gotowaniu :)
                                                        
                             

3 komentarze:

Daami pisze...

Wejdź na stronę angrybirdsnest.com i przetłumacz:
- aktualizacja (nowa) Seasons
- aktualizacja (nowa) Piggies
- nowa gra (płyta - pudełko) Angry Birds Star Wars
- aktualizacja (nowa) Alex

Aż 4 notki :)

Jeżeli chcesz to możesz "zatrudnić" mnie w kwestii... że będę Ci dawał pomysły na notki :)

Rrouge pisze...

przetłumaczyłem zawsze wchodzę na tą stronę,ja ją znam od samego początku jej istnienia jak jeszcze nie miałęm bloga

Rrouge pisze...

Narazie nie potrzebuję ale kiedy będę szukał kogoś do pomocy to wezmę cię pod uwagę :)
Chcę też powiedzieć że mój kolega z czatów Adik robi reklamę mojego bloga którą już wkrótce dodam na mój kanał na youtube :)

Prześlij komentarz